close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    آهنگ سرا

    بازدید : 50
    سه شنبه 26 مهر 1401 زمان : 17:13

    موسیقی یک هنر قدرتمند است. اگرچه ممکن است اعتبار بیشتری برای الهام بخشیدن به مردم برای رقصیدن به دست آورد، اما همچنین یک راه ساده برای بهبود بهداشت خواب ارائه می دهد که توانایی شما را برای به خواب رفتن سریع و احساس استراحت بیشتر بهبود می بخشد. با ما همراه باشید تا علاوه بر بررسی تکامل علم درباره موسیقی وسلامتی ، به آرشیو زیباترین و احساسی آهنگ های معروف خوانندگان زن ایرانی دسترسی یابید و همچنین از تاثیر موسیقی بر اتصال فرهنگ ها آگاه شوید ...

    علاقه به تأثیرات موسیقی بر بدن همچنان در حال افزایش است و برنامه‌های تحقیقاتی عمده به کشف راه‌های جدیدی اختصاص داده شده است که موسیقی می‌تواند برای سلامتی مفید باشد. به عنوان مثال، در سال 2017 مؤسسه ملی سلامت با مرکز هنرهای نمایشی جان اف کندی همکاری کرد تا ابتکار سلامت صدا را اعلام کند . این ابتکار برنامه از تحقیقاتی پشتیبانی می کند که بر استفاده از موسیقی در محیط های مراقبت های بهداشتی تمرکز دارد و قبلاً چندین پروژه را تأمین مالی کرده است.

    توانایی شنیدن موسیقی به یک سری مراحل بستگی دارد که امواج صوتی وارد شده به گوش را به سیگنال های الکتریکی در مغز تبدیل می کند. همانطور که مغز این صداها را تفسیر می کند، مجموعه ای از اثرات فیزیکی در بدن ایجاد می شود. بسیاری از این اثرات یا به طور مستقیم خواب را تقویت می کنند یا مشکلاتی را که با خواب تداخل می کنند را کاهش می دهند.

    یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذاری موسیقی بر بدن افراد، ترجیحات موسیقی آنهاست. فهرست‌های پخش سفارشی مؤثر ممکن است شامل آهنگ‌هایی باشد که آرامش‌بخش بوده یا در گذشته به خواب کمک کرده‌اند.

    هنگام طراحی یک لیست پخش، یکی از عواملی که باید در نظر گرفته شود، سرعت است. سرعت یا سرعتی که موسیقی در آن پخش می شود اغلب بر حسب ضربان در دقیقه (BPM) اندازه گیری می شود. اکثر مطالعات موسیقی هایی را انتخاب کرده اند که حدود 60-80 BPM است. زیرا ضربان قلب طبیعی در حالت استراحت بین 60 تا 100 ضربه در دقیقه است11، اغلب این فرضیه وجود دارد که بدن ممکن است با موسیقی کندتر همگام شود.

    برای کسانی که نمی خواهند لیست پخش خود را طراحی کنند، سرویس های موسیقی آنلاین وارد عمل شده اند و معمولاً لیست های پخش از پیش بسته بندی شده را برای فعالیت های خاص ارائه می دهند. فهرست‌های پخش مفید ممکن است برای خواب یا آرامش تنظیم شوند. پیدا کردن لیست‌های پخشی که بر روی ژانرهای آرامش‌بخش تمرکز می‌کنند، مانند قطعات کلاسیک یا پیانو، ممکن است آسان‌تر باشد.

    توصیه میشود در هنگاه انتخاب موسیقی یک ریتم آرام و پیدار داشته باشد. موسیقی را تنظیم کنید و برای آن تایم بگذارید میزان زمان پخش موسیقی باید بنابر عادت بدن شما بین 15 تا 45 دقیقه باشد.

    پیشنهاد می‌شود به‌جای استفاده از هدفون یا هندزفری برای گوش دادن به موسیقی در حین خواب از موزیک پلیر رادیو و یا هرچیز دیگری که نیاز به قرار گیری در گوش ندارد استفاده کنید.

    استفاده از هدفون‌ها و هندزفری ها در حین خواب می‌تواند بروز مشکلاتی مانند آسیب‌ رسانی به بافت پوستی گوش و صدمه ‌دیدگی سیم‌‌ها را بدنبال داشته باشد. از طرفی خوابیدن در حالتی که یک چیز اضافی در گوش‌تان قرار بگیرد و سیم‌های اضافی هم در دست و پا باشند ممکن است برای بسیاری از افراد نا خوشایند باشد.

    وکیل پایه یک قاچاق کالا
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 110
  • کدهای اختصاصی